RSS 2.0

Vilken jävla tur...

Vilken tur att vi jobbar på nelly.com, för Anki vår bästa vän iaf, :) ska berätta varför! Hon ville ha ett par söta leggings till hennes söta dotter Tyra och det coola glasögonhalsbandet jag visat innan. Men det svarta var slut tråkigt nog.. MEN när man jobbar på nelly så tar man ut fotoexet till lagret och ber dom leverera in det sista som finns och lägger de för försäljning så JAG kan köpa det åt henne :P haha så nu fick hon den sista som fanns. Vilken tur att vi hade en på foto, ville att hon skulle ha en så jag gjorde det för hennes skull :)



Vi va nere på stan innan träningen en sväng för att köpa lite kläder vi hittade igår, den randiga oversize tshirten och nät-tshirten. Den randiga köpte vi, men nät fanns inte kvar i S i stan så vi la undan en i knalleland som vi ska åka till imorrn på lunchen :D woho! Hittade lite annat snyggt fast vi köpte inget av de. Ett par snygga leopardmönster leggings och en tröja som såg ut lite som en kavaj med silkestyg framtill från Gina Tricot.



Pumpen gick bra som vanligt, la på lite vikt på bröst och rygg, kändes bra, :) Vill man ha snygg rumpa och ben ska man verkligen träna pump! Anne sitter o väntar på att börja träna, sötis. Tog en bild på min lilla katt som gnällde efter uppmärksamhet på morgonen, haha kul bild!!



Nu ska vi ta en dusch och sedan kolla lite tv innan läggdags, det är skönt att man kan lägga sig lite tidigare idag med tanke på att man inte behöver sitta uppe o glo på Paradise Hotel ;D bye//J

Kommentarer
Postat av: Anki

yeeey! =)

jag är sååå glad =)

2010-01-27 @ 21:25:38
URL: http://annkristinjenssen.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, din katt ser helt crazy ut ju :D



sv: Åh, vad kul. :D Passade den?

2010-01-27 @ 22:58:25
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback