RSS 2.0

<3 blått

Den blåa färgen..visst den är snygg.. men orka blåa märken..jag syftar på blåmärken nu. Kom hem från Gbg för ett tag sen.. vad mitt ärende dit gick ut på där får ni vänta på ett tag :) hehe lr varför skulle jag inte berätta vad jag gjorde? kanske blir lite roligare sen?.. aja skit samma, behöver inte berätta allt på en gång ändå lr hur??

Kan iaf berätta att detta besök gav mig ett märke..ett blåmärke, ser ni det?? ja på kinden.. haha


Just lagom tills imorrn, midsommar o allt :P hehe yeye, vad ska man göra.. som sagt.. Anne + blåmärken, vi hör ihop! Har ju ett megamärke på låret från nellyfesten i fredags, men den kommer jag inte att flasha för er, för den sitter på min höft..kan bara säga att den är större än störst och blå som bara den!!



Besöket i Gbg gav oss iaf en ny BH, dom kan man inte ha för många av? hehe, svart från H&M..79,50..ööh, lite väl billig va? blev chockad! sprang bara in o hittade den direkt.

Ne fy, får panik inne..måste ut i det fina vädret..
ha det gött!!
XoXo


Kommentarer
Postat av: Elvira

Åh. Har du OCKSÅ fått ett blåmärke/blåmärken? :O Jag har hört att de bleks om man har tandkräm på över natten och att man ska ha frysta skedar på också. Prova! Båda funkade liite på mig tror jag. ^^ Alltid värt att prova ju. :D



sv: Jo, verkligen. Riktigt korkat faktiskt! :D

2010-06-24 @ 21:41:03
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback