RSS 2.0

Duktig!



Känner mig så duktigt.. jag lyckades sätta ihop den godaste kvällsmaten på länge, Caesardsallad med fetaost och tonfisk med baguetter i ugnen med ost, sjuuukt gott..try it :D



Sen lyckades jag få fart på bastun me, där låg man en liten stund..inte länge dock eftersom desperate houeswifes började kl 9 :P hehe



OCH sedan va jag ännu mer duktig och fick eld på brasan, mysmys.. den är så mysig! nemen! jag höll på och glömma att jag faktiskt har tvättat här ute me, fick ingen tvätttid hemma denna veckan så då passade vi på att ta med det hit. 

GUUD vad jag har varit duktig!!

MEEEN nu är ju klockan too mutch, trött som vanligt vid den här tiden..
xoxo//A

Kommentarer
Postat av: Lina

Det ser väldigt gott ut faktiskt :D

2010-03-17 @ 09:09:53
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback