RSS 2.0

Äckligt!

Fyfan vad jag hatar korta förstörda naglar på mig själv! Har ALLTID välvårdade naglar även om dom är kortare ibland för att man filat ner dom.. men att ha fina naglar är våran "grej"

Ni kasnke minns att jag klämde min tumme i sommras på Benny Benassi konserten i GBG, hel tummen sprak ju!! och IGÅR åkte den av, lr jag drog av det jag kunde..så nu ser den ut så här!



FYFAN vad den är ful! hatar den, det ser inte ens ut som en tumme! hhahaha usch o fy, jag mår dåligt av att titta på den. Sen att den är känslig me för den har inte blivit helt 100 efter det. Har iaf tänkt att sätta på en lösnagel tills den blivit mer "normal" Ska måla dom så att allt ser bra ut, har gjrt det innan. Ser det inte bra ut sen så får jag väl gå till min kusin och be henne göra en snygg nagel åt mig :P hon jobbar ju med sånt.



Det blir antingen vita tippar eller så målar jag det svart :) vilket som.. hur det blir kommer jag väl åtekomma med senare.

Vilket trauma :P
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback