RSS 2.0

Blir GALEN!

Det är mkt som inte går som det ska nu för tiden känns det som, lr vafan..man klagar på mkt småsaker.. nu måste jag bara klaga på min dumma men VÄLDIGT älskade mobil! Imorse 06,20 flippade den o bara börja lysa, trodde larmet gick..men inget mer hände, jag satte på telen och såg vad klockan var, det var inte larmet för den skulle ringa 06,30. Den började antagligen lysa för att larmet var satt 06,20 igår! Och för ett tag sen så ville den inte redigera mina bilder längre..har inte tänkt så mkt på det efter det, men förra veckan när jag verkligen behövde redigeringsfunktionen så blev jag arg över att den inte funkade.

Gjorde en mjukvareuppdatering men det hjälpte inte..sen gjorde jag den igen, men då fabriksintsälldes telefonen samtidigt antagligen för allt blev ju som när man köpte den..öh, aja det var väl ingen fara för jag hade tänkt o göra det ändå, men alla nr flippade ju ut, som TUR är hade dom på sonyericssons hemsida :) hade gjort en backup på dom flesta iaf..har lagt in alla andra som fattades där me, det är bra att ha dom på ett sånt ställe att man bara kan gå o hämta all info o nåt skulle hända.



Man kunde ju säkehetskopiera allt innan som Jenni gjorde, jag hann inte riktigt me det, men aja, det tråkiga är att redigeraren fortfarande inte funkar, så jag ska försöka "reparera" telen genom PC-suiten som man kan ladda ner. Sen ska jag föra över all info igen. Och JA jag vet att man kan spara alla kontakter på sim-kortet och jag har alla där nu me, MEN dom är helt flippade så jag ska ta bort allt och fixa nytt :P sen ska de nog bli bra..HOPPAS jag!

Dagens I-landsproblem känner jag..//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback