RSS 2.0

Första var mycket bättre!

Faktiskt, mer spänning och mycket bättre handling.. brukar faktiskt inte kolla på skräck så ofta eftersom jag inte gillar att bli skrämd innan läggdags :P Men nångång går bra, som idag.. när jag ska sova jämte Daniel, haha



Kollade på både Mirrors 1 och 2 idag.. men var ju tvungen att kolla lite gossip girl emellanåt såklart, får INTE missa det, så jävla spännande ju :P Mirrors 1 var mycket bättre än 2:an, kändes som om dom bara försökte göra en film till om speglar, ingen spänning, bara mord. Mirrors 1 hade en spännande handling iaf. see it.



Min mage mår inte så bra idag.. måste sluta med att vräka i mig massa onyttigherer på helgerna, blivit väldigt mycket sånt det senaste faktiskt. Man ska unna sig men kanske inte så mycket att man mår dåligt av det, som jag gör nu :P Nyttig vecka framför mig med mycket träning, det e då man mår bäst!

Blev ingen Mc Donalds i helgen men idag blev det iaf en pizza för mig och egengjorda hamburgare för Anne! haha, de ni. Dags att sova. vi skrivs imorrn//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback