RSS 2.0

Idag får man skämmas

Neerå, så farligt var det inte ;D Det va jävligt skoj igår. Tappade dock bort Anne helt under kvällen och fick umgås med en gammal arbetskamrat. kulkul. Träffade inte Anne på hela kvällen tråkigt nog. Gick hem till Daniel efter krogen och självklart börjar vi bråka för att jag e full och inte han. Vad är det med folk som stör sig så mycket på att någon är berusad när man själv inte är det? Anne hade tappat bort sin garderobslapp och kom inte in i lägenheten och jag vägrade ge en kille nyckeln som skulle ge henne den. "Vafan ska han ha den för lixom" tänkte jag. Aja det löste ju sig det oxå som tur är.



Känns sådär just nu, är trött och sleten. Ska hoppa in i dusche o sedan börja fixa lite hemma för att senare hitta på nåt. Jag vet inte hur de blir idag eftersom Daniel är grinig men nåt ska jag väl hitta på. Sova lite till kanske. Alkohol.. hmm varför dricker man överhuvudtaget egentligen... tycker inte att det är lika skoj som innan faktiskt. Vi skrivs senare!//Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback