RSS 2.0

Jag testar lite..

Jag har inte tid med sån här skit. Måste hinna till stan innan kl 18.00 när allt stänger för att köpa en present och checka en jacka åt en kompis. Jag testar den nya webbkameran m en jag får de inte till och funka som jag vill.. typ storleken. Jävla skitsak. Igår kunde jag ha jätte stora bilder idag e de max 640x480. Och vad e det med ljuset? Först e de grönt ljus sedan är det svart/vitt.. guuud va trött jag blir.



Aja ni får en bild endå, suddig dock. Hatar när det inte går som man vill. Bye babes, måste rusa. Sedan går jag till Daniel o käkar. //J


Kommentarer
Postat av: BT

Är inte årets färg grön :)



Ljuset är viktigt vid foto med vanliga lampor kan det bli gulaktigt.

http://www.voodoofilm.org/artikel/fargtemperatur.aspx



Angående upplösningen "Fusk" kanske ni kan läsa om det här.

http://in.answers.yahoo.com/question/index?qid=20100526035617AAFJQAV



Hejs

2010-11-11 @ 00:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback