RSS 2.0

Nya märken!

Idag har jag suttit och hållt på med nya märken! Logos och märkesbakgrunder! Ni kanske kan gissa vad som är på gång när ni ser bilden nedanför :) Spännande!



Det har vairt en väldigt tråkig dag på jobbet... det brukar iaf hända nåt men alla har varit helt döda känns det som. Alla frös och de kändes som om många var sjuka. Vi satt verkligen och frös hela dagen. jag har fått ont i halsen tack vare att det blåser så jävla kallt på oss. Blir jag sjuk sitter jag ALDRIG mer på våra platser och byter till en annan del av kontoret där det är mycket varmare. Dom har bett reparatörer fixa kylan men det händer ju fan ingenting! Blir så arg, jag är aldrig sjuk! Vi får lixom sitta med jacka inomhus.. inte OK.

Men iaf.. Anne har suttit med modellbilderna och jag med nya märken. Skönt med omväxling. Nu sitter vi och kääkar lite mellanmål och väntar på att tvätten ska bli klar. Sedan ska vi till gymmet och pumpa rumpan, första gången på över 2 månader! Spännande! skrivs senare//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback