RSS 2.0

Kvällen gick för fort!

Herregud vad tiden gick fort idag, speciellt nu under kvällen efter man slutat jobba. Det kan ju bero på att man har saker och göra som man måste hinna med. Det första vi var tvugna att göra va att äta INNAN vi skulle springa ner till Gina för att köpa våra kläder innan de stängde. Och innan de skulle vi hinna slänga i tvätten i tvätmaskinen. Det blev lite tajt och självklart så är en av tvättmaskinerna sönder. Jag blir så IRRITERAD!! Är det ingen annan som raporterar fel här i huset lr!?!?!? Idioter.

Aja, vi fick våra kläder som ni såg ;) Sedan sprang vi till Sunhouse och solade i 25 min. Det är såååå skönt att få känna värme och att se lite piggare och brunare ut!



Anki är här på besök. myspys, hon ska ju föda när som helst, vi bara väntar! Ser ni magen? herregud, den har ju blivit enorm de senaste dagarna. inte så konstigt kanske, hon har ju gått över tiden.



Vi har gottat oss ikväll oxå.. iofs va de bara halva kvar på båda två som tur är, annars hade jag väl ätit upp allt. haha som sagt, jenni <3 choklad. Anki sitter o mumsar på glass nu oxå, hehe lite för mkt för mig just nu :D

Tog en varm dusch och sedan glodde vi på på Despere såklart, måste bara kolla. Snart dags att sova som tur är. Är rätt trött men först, cougartown! Skrivs imorrn//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback