RSS 2.0

Sista "ruttna" veckan!

hmm ja..när jag skriver "ruttna" så menar jag ofixade och osminkade veckan, hehe det har gått 3 veckor sen jag opererade mig första gången idag och sen dess har jag inte haft något som helst smink på mig, eller jo en gång iofs, men ändå! Tänker fortsätta på den stigen HELA veckan ut iaf även om jag ska börja jobba på onsdag igen, för att sen KANSKE på fredag men iaf till nästa måndag bli mitt "rätta jag" igen :P hehe.

Jag kommer att göra små förändringar varje dag nu under veckan, steg för steg typ..men det kommer jag ju att skriva om här ändå så ni kan se vad det är jag håller på med, haha inte för att det är stora grejer men sånna småsaker som gör att man känner sig fräsch o så bara :)

Så nu ska jag iaf iväg till salong Karma för att se vad dom kan göra åt mitt hår :) har inte varit hos frisören på år och dar.



Ha en fortsatt trevlig måndagmorgon :)
Later babes!
XoXo//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback