RSS 2.0

It sucks!

En intressant onsdag..eller kanske inte? Det har iaf varit hyffsat väder..bortsett från nu på kvällen, för nu öser det ner här i Borås iaf! :(

Aja, har legat inne och chillt nästan hela dagen..och för att hålla oss sysselsatta så tänkte vi kollat på lite film på dagen, vi satte igång "vampires suck"

Jag måste säga det att jag tycker SYND om er som såg den på bio! vad fan är det för fel på filmen!? Den ABOSLUT sämsta parodifilm som gjort skulle jag tippa på!! Så har ni inte hunnit se den så slösa inte bort tiden på den..Det hela var bara för löjligt överdrivet!

Va iväg och fixade sex and the city2 innan, (tack babe för att du fixade den åt oss!) så nu ska vi förhoppningsvis få se på nåt bra, har dock hört att den inte heller är så bra som man kan tro..mkt sånna filmer nu för tiden! Ska dock titta på tv ett tag till, kommer ju lite pinsamma program ikväll. hehe



Kan ju inte direkt ta några "snygging"-bilder på mig själv längre, hittade dessa bilder, dom är från i lördags..längtar tills dagen kommer då jag kan "posa" framför cam igen ;P haha

Aja, kvällen fortsätter med mys och lite gottit som vi skriver om i de sista inlägget.
XoXo//A


Kommentarer
Postat av: Kakan

Håller med, den sög verkligen !

2010-09-16 @ 13:30:22
URL: http://kakan06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback