RSS 2.0

Kenza @ nelly.com!

Som jag skrev i morse så har Kenza varit här och gjort en stor fotning för nelly.com :) såg jättesnyggt ut när jag va där borta en stund och kikade på hur det gick.

Alla bilder kommer ni att få se all over nelly.com inom kort :) vet inte exakt när, men det märker ni :P hehe dom kommer nog ut i nästa veckas nyhetsbrev skulle jag gissa på, en del av dom iaf.

Här är några som jag lyckades ta iaf.



Våran söta stylist Sanna Tranlöv var pecis och fixade till det hela lite ;)





Man skulle kanske ha gottat sig en dag som denna?! hehe jag höll mig faktiskt borta ;P



Lite hårfix av våran Make up artist Emma Andersson. Finfint blev det! :) Hon är så duktig!

Woop woop! Nu är det dags för mig att dra till Gbg och få bort mina små stygn under ögonen. Tessi är så snäll och kör.. men som jag skrev igår så vill hon ut och åka med sin nya bil ;P hehe

Skrivs väl när jag är hemma igen....
XoXo//A

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ser skitsnyggt ut...det är ju så härligt att vara där i studion..men fasiken nåt sånt godisbord har det aldrig varit när jag varit där!

2010-09-22 @ 22:23:52
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback