RSS 2.0

Mat & Träning 11.04.12

åååh så skönt det känns! Träningsvärk på dom rätta ställena är en riktig hit! ;D Yes..vi båda fick träningvärk efter gårdagens ben & rumppass på gymmet. Det känns ordentligt på rumpan och på framsida lår.

Det passet kommer vi lätt köra på fredag iden hade vi tänkt!

Idag körde vi ett hårt rygg och magpass..fan va trötta vi blev, hehe körde ju verkligen helt slut på oss. Det hela började iaf med uppvärming som vanligt, lr a..intervalllöpning i 30 minuter. Sen körde vi rygg på roddmaskinen och även ländrygg på ställning med 5kg vikt. När man kör ländryggen så tar det en del i baklåren också, så man blev as trött, hehe.



Efter det körde vi mage på maskinen man trycker ihop sig på..den på bilden :P hehe Sen blev det en del fria övningar på matta. Cykelcitups, rullandesitups och nedredelen av magen med höftlyft och även övning där man har vikt i handen och sträcker ut den över huvudet och samtidigt sträcker ut benen.

Sen fick det verkligen räcka! Vi var som spagetti när vi gick till omkläningsrummet, hehe

idag följde iaf inte jag det där med att äta när jag blev hungrig, blev hungrig jättetidigt innan det var "dags" för mellanmålet..alltså halv 11 tet. Men jag klarade mig :P hehe det är konstigt ibland att jag blir hungrig as fort vissa dagar, tror det har med vad jag har ätit på morgonen att göra.

Frukost 07.30: Gröt med linfrö och sylt, c-vitamindryck.
Mellanmål 10.40: Grönt te & apelsin.
Lunch 12.30: Lax & Fetaostsallad. Vitlöksås, alltid vatten till lunch.
Mellanmål 16.15: Optinut-bar.



Kvällsmat 19.00: Äggröra (Tomat,feta,rödlök,bladspenat,chilli,salt & peppar)

Blir nog en kopp te nu till desperate, what else? :P
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback