RSS 2.0

Mat & Träning 11.04.19

jag säger bara det! Att man inte tränar när man KAN träna..fattar inte folk att dom faktiskt är/blir snyggare när dom tränar!? Jag kan bli galen på det faktiskt, hehe

Känner mig själv så snygg när jag står framför spegeln i pumpsalen och ser mig själv träna stenhårt..jag ser frisk och stark ut..bara så mkt snyggare, hehe inte för att jag säger att man är snyggast i välden (för det kommer jag ALDRIG att påstå), det är bara det att man känner sig snyggare. Ni fattar..har skrivit det innan!

En dag som denna, när det inte blir sån träning man ville att det skulle bli, som tex med Jenni..hon kan knappt gå normalt stackarn..det är klart hon inte kan träna men hon hade verkligen velat! men folk som faktiskt kan men vägrar gå till gymmet, "nee jag vill inte träna"..haha vad tänker dom på? vill dom inte må bra?

Ne, jag är lite grinig för att jag har huvudvärk av nån f-ing anledning, därför blev det ingen träning för mig heller, MEN jag tog mig ut på powerwalk runt ramnaparken, kom hem för en liten stund sen faktiskt..ville få frisk luft i hopp om att huvvet skulle slappna av. Huvvet vill inte ge med sig men det var riktigt gött och komma ut iaf!

Inget protein idag, hade tänkt att ta lite nu..men jag vill inte dricka och sen dricka igen direkt efteråt..hehe
Frukost 07.30: Powersmoothie
Mellanmål 10.30: Grönt te & apelsin.



Lunch 12.00: 2 Sushitallrickar..som ni redan vet, här är iaf min sushibild, den förra var Jennis :)
Mellanmål 18.00 Vardagsgottis..turkiskyoughurt, blablabla..hehe

Och nu myser jag med grönt te och lite nötter och russin, ville inte dricka och dricka som jag skrev :P godare att knapra på nåt litet och sött.

Later//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=myDYE49KPlQ&feature=player_embedded

2011-04-19 @ 23:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback