RSS 2.0

Sluta gråta..

nejnejnej, det kommer jag aldrig att göra :P hehe lr okej jag kan väl sluta gråta över alla kläder jag inte använder som ligger i garderoben och bara är. Har ju skrivit det ett antal gånger. Det köps bara mer och ligger där, BARA för att man har rätt dålig fantasi. Behöver mkt inspiration nu till våren..för vi har ju ALLT..typ.

Ser jag en snygg bild med snygga kläder så brukar jag säga typ: "amen det där har ju jag, så kan jag klä mig"..men gör jag det då? hehe neeee! åh! aja..får ta tag i saker och ting. Vill ju börja använda ALLA våra skor och ALLT, men det blir aldrig av :/

Ne, idag gråter jaag lite över platsen i garderoben, den e ju helt slut nu..tvättade som sagt idag, la in lite byxor där innan, sånt som var torrt..



Just nu ser byxavdelningen ut så här..hela garderoben ser väl ut så för övrigt me, inte mkt plats kvar även om vi rensat nyligen.



Sen kom man ut i vardagsrummet där vi hängde dagens tvätt och såg att OJ, det hänger MKT där som ska in i den fulla garderoben. Vart i h-vete ska det få plats!? dagens I-landsproblem eller??

Nej jag orkar inte tänka på sånt just nu, får huvudvärk :P hehe
Har sett fram emot morgondagen rätt länge nu så om det ska bli en bra dag och om jag ska vara pigg och glad så måste jag faktiskt krypa ner nu.

Ha en god natt!//A

Kommentarer
Postat av: A

Sälj plagg :)

2011-04-28 @ 09:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback