RSS 2.0

Vilken bullshit!

Jaha ja, de var ju roligt! Idag är jag argare än igår. Ni läste väl att jag var sur på mig själv efter att ha vräkt i mig massa godis så jag mådde illa och skulle träna jävligt hårt dessa 4 dagar.. ja det var så planen var MEN nu har jag fått benhinneinflammation (om de nu stavas så). Hade det redan lite igår och dum som jag är så var jag ju tvungen att springa en runda inna pumpen. Där får man för att man anstränger sig mer än vad man borde när kroppen säger ifrån. KASS! Jag e arg. Det värsta som finns e när man inte kan träna när man verkligen vill det! Jag får chilla ist och ta igen det nästa vecka, ska försöka gå på crosstrainer eller nåt, för det gör för ont för att gå/springa.



Har även fått en jävla fetingfinne på hakan!?  Jävla typiskt, passande till långhelgen! Anne vill oxå klaga lite, hon har sovit dåligt och har ont i huvvet. Vi ska nog ut på en prommenad senare, får väl se hur vi känner, planen var att Anki skulle med. Jag vill helst till gymmet och crosstraina men kankse ska chilla lite. later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback