RSS 2.0

Mat & Träning 11.08.09

Idag har det nog varit den mest stillasittande dagen någonsin på jobbet..iaf så lång jag kan minnas. Tror jag lyfte på mitt ass 3 ggr idag på HELA dagen!? allvarligt talat..är det ens möjligt? haha. Man går ju för sjutton på toa mer än 3 grr per dag, men nej..så blev det inte idag iaf. Jenni lyfte nog på sig nån enstak gång mer.

Som tur är har man tagit igen den stillasittande dagen med gym och annat efter jobbet!

Idag fick vi iaf prova på att köra ett benpass på gymmet i Knalleland idag. Kände att det var lika bra att köra där idag eftersom vädret tillät oss att ta en cykeltur bort :) annars hade vi tränat i stan faktiskt. Det gamla vamligt :P hehe



Började träningsrundan med en cykeltur som sagt, sen blev det även 15 minuters uppvärmning på "the new cross" som jag kallar dom :P SEN körde vi på..som bara den också. Jenni körde ju så gott hon kunde, hon är rätt svag efter gårdagens träning, men hon orkade mkt!



Vi körde baksida lår och den här nya maskinen (bilden) som jag skrev om när jag var där första gången o kikade på maskinerna, och ja..det är en favorit. Jobbig e den me..om man vill att den ska vara det vill säga :P

Sen blev det liggande benpress och utfall med stång på ställning. Sen körde vi även nedre delen på rygg på en maskin och sen roddlyft (tror jag det heter) för övre delen av ryggen. Sen var vi heeelt slut! det här var ett intensivt och tugnt pass för båda. Stretchade bara o sen gick vi.

Jenni vägde sig denna gången på gymmet, hon väger just nu 52kg.

Märkte idag hur mkt proteinpulver vi har kvar..det var ju länge sen vi köpte det, kommer ha det hela året ut känns det som! men det är ju bra :D love the protein!

Frukost 07.30: Annes kan ni se längre ner. Jenni åt 2 mosade ägg.
Mellanmål 10.30: grönt te och en halv nektarin. Jenni tog en riskaka till.
Lunch 12.30: Lax med spenat och granatäpple + ägg.
Mellanmål 17.45: 2 kesoplättar.
Efter träning 20.20: Proteinshake whey100.

Sen blir det väl lite grönt te i vanlig ordning :)
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback