RSS 2.0

More of this!

Igår kl 17.00 började ju våran afterwork..det var så kul att vi blev så många :D Denna gången var det lite mer planerat, annars brukar det bara bli smågrupper som går ut ihop..



Vi börjagde lite smått i köket på kontoret :)



Det bjöds ju som jag skrev igår på dricka och tilltugg..



Drickat bestog av cider och öl av olika slag, snacksen bestog av keks, ost, chips och vindruvor..gottit :) åt bara ilte druvor och keks med ost..vi skulle ju ändå ut o äta en större middag. Tog nån cider me, den här var god! utan socker me.




Här har ni måltiden jag skrev igår att jag skulle äta..väldigt trevlig! Specialtoast på Harrys. Ett glas vin blev det till den.

Efter Harrys var vi på Scandic en snabbis, sen på Vinci och SEN på vimmel..det var en riktigt lyckad afterwork! Det måste vi göra oftare, tror vi ska försöka få till det en gång i månaden, för så var det förr i tiden iaf..

Man måste hålla ihop på jobbet ;) TACK ALLA SOM VAR MED IGÅR! <3

Yeye, vaknade för ens tund sen och mitt huvud har lugnat sig. Kunde knappt röra mig nyss tack vare huvudvärk. Se vad uppehåll från alkohol kan göra. Man blir bakis. Har ju aldsrdig blivit bakis innan.

Men nu mår jag iaf typ bra, har precis käkat mmina 2 frökusar med stekt ägg på så nu ska jag bara ligga i soffan en stund, mamma kommer och hälsar på snart me. TUR att det regnar idag så att man kan mysa inne hela dagen! Vilket jag kommer att göra!

Jenni kom ju hem inatt me, ska bli kul o se vad hon har med sig för trevliheter.
skrivs senare//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback