RSS 2.0

Vägen hem..

Ikväll sviker jag Grand..sviker även Vimmel. Sa att jag skulle dit ikväll men jag ORKAR verkligen inte. Lite tråkigt men vad ska man göra? Jag är nyduschad och mysklädd så jag tänker inte sminka mig och sånt för en liten sväng dit, för vägen hem är alltid lika jobbig, nästan iaf..igår va den jobbig. Jag gav mina kängor till Anki som stack tidigare och själv gick jag barfota hela vägen hem för att ja inte orkade gå med mina skor. Inte för att det är långt men man vill ju komma hem nångång..

Det är SJUKT skönt att det bara är lördag, för mig har det känts som en söndag hela dagen och thank GOD att det inte är det! DÅ hade jag nog gått under eller nåt, hehe Sov bort hela dagen kändes det som, och ni vet ju att jag inte gillar att sova bort dagarna.

Nämnde imorse att mamma skulle komma förbi en sväng. Hon hade med sig kuddfodralen hon sydde till oss :) kolla så fint det blev!



Gillar färgen jättemkt, nu ska vi väl se till och ta tag i dom andra grejerna me :) hehe vi är lite slow på den fronten nu igen känner jag.

Imorrn får det bli en aktiv och skön söndag, ska sätta på en film nu så att jag sen kan somna gött och få en ordentlig natt med massa sömn :)

Hoppas ni har haft en mysig lördag! skrivs när vi skrivs!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback