RSS 2.0

Juldagen fortsätter...





Nu har jag suttit och kämpat med Jennis fransar..hehe nerå men jag e ju inte direkt lika snabb och duktig som Jenni, så vi har suttit ett tag iaf.. Tyckte att det fick räcka med dom 2,5 timmarna jag satt, det blev iaf bra :) så nu e hos redo för resa och nyår..

Nu tänkte vi typ chilla en stund..med en film, för att varva ner lite. MEEEEEN ja e såå sugen på att gå ut en sväng  senare också, men det får jag väl ta sen OM jag orkar.

För först ska vi bara fixa till allt med resväskan så att ALLT är klart. Det är fortfarande några småsaker som ska in.

Skrivs senare//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar er blogg!!

läser den hela tiden och totalt älskar den. förvånande att det är så få kommentarer men alla tänker väll som mig att det är onödigt att kommentera och bara tittar och följer.

men nu tänkte jag vara lite snäll och dra till med en kommentar.

ni är jättefina och verkar verkligen ha det helt underbart. inte bara är ni tvillingar utan sjuuuuukt snygga.

2011-12-25 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback