RSS 2.0

min "skitdag"

Det är vad det har varit idag, min skitdag för veckan. Alla har väl iaf en dag som inte alls är bra eller är det minsta lika bra som resten..sen kan man ha fler dåliga eller fler bra men det är alltid en som är värst..hehe

Inte nog med att det är kallt ute så ska det typ storma när man ska hem..USCH! vilken omväg också, bara för att hämta paketet från gina. Kommer hem sent me, glömde nästan att jag hade tvätt idag också!

Skitdag, ja vilket passande namn..eftersom jag har tagit hand om all skit här hemma. Har fan inte städat sen Jenni var hemma, jag kunde ju inte göra nåt förra veckan typ? Så idag blev det gjort iaf. Alltid lika jobbigt men ALLTID lika gött när det är gjort :)

Ska hämta upp tvätten nu..sen är det ju dags att krypa ner igen. Hann ju ingenting idag tack vare allt, hehe. Ne men jag vill ju faktiskt kolla klart twiligt som går på 5:an nu. Den är ju så mysig!

Aja, får väl hålla mig vaken en stund till, ska bara plocka fram en överdel till min oufit tills imorrn me :) hehe



Paketet från gina of course. Har inte testat nåt än, men jag vet att det passar så..

Säger godnatt nu!//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kändes byxorna? Var dom snygga på och fina i färgen är nämligen sugen på att köpa dom!

2011-12-14 @ 10:16:19
Postat av: anne & jenni

Byxorna kändes bra, som dom andra..hehe

o fägen är som den på hemsidan, rödbrun typ..på min bild är dom för röda

2011-12-14 @ 22:44:43
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback