RSS 2.0

These days..

These days i like!..idag var det ensamt på retusch igen. Ingen Jenni eller Anki! MEN jag klagar väl inte just nu, för det har varit en bra dag :) Dagen började med en trevlig stund av lite info (det går bra nu). SEN bjöds det på tårta..den va så sjukt god!! haha Tobbe på foto smällde på en riktigt stor bit, han tycker väl att jag borde fetta till mig lite ;P





Fick till och med en liten present också, dock inget JAG behöver just nu så den kan man ge vidare :) En bra extraklapp till någon i familjen faktsikt!

Dagen blev inte sämre efter det, utan den blev lite bättre :) det var unförsälning idag igen, lagom innan jul så där.. Det var kaos som vanligt :P haha



Jag "fyndade" en grej..en grej jag har skrivit att vi INTE ska köpa mer av :P hehe vad det blev får ni se imorrn, ska inte ta med det hem, sen ska det omstylas me! :)

Nu är jag färdig för idag känner jag, jag har gjort det jag kunnat och fixat och donat utan panik.
NU ska jag hem och säga HEJ till min kära syster som jag inte sett på över 2 veckor :D

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback