RSS 2.0

Love and other shit..

Redan dags!? Känns som att man gick upp nyss? Det gjor man ju typ me, eller Jenni iaf..hon gick upp vid 4 lr nåt, hehe

Själv gick jag upp vi 1 eftersom man blev väckt vid 10 lr nåt första gången, såklart man somnar vidare och sover någon timma extra. Hur ska jag nu kunna somna?? Har ju varit pigg hela dagen, det är ju ingen "bakisdag" idag och jag behöver ju som sagt va vaken ett antal timmar innan jag blir så trött att jag kan somna lätt. Får hoppas att jag ändå kan somna rätt fort. Måste ju vara pigg inför en ny vecka :)

Idag gjorde vi inte det vi "brukar" göra på söndagar, ingen städning eller matlagning. Den tar vi imorrn bara för att. Kände att det var onöfigt att städa eftersom fastighetsskötaren ska komma och fixa lite här hemma, då kommer det behövas städas ändå.

Det jag gjorde som var bra idag var att tvätta bort en del och även få städat ugnen, det avr fan det äckligaste jag varit med om på länge, det avr helt svart! Har den aldrig blivit städad innan lr? haha det kan man ju undra!



Där satt jag ett bra tag och skrubbade..

Under kvällen har vi kikat på en film iaf, Love and other drugs...INGET för oss, usch o fy vilken långtråkig film! Okej, han var snygg men det var det enda bra :P



Hoppas ni har haft en mysig söndag!
Skrivs imorrn igen, God natt//A


Kommentarer
Postat av: Städgubben

Men Tjejer använd såpa till ugnen... :)

Gnid in ugnen med Grumme Såpa, värm till 100°, låt svalna, skölj väl och torka.

Eventuell såpadoft försvinner om du hettar upp ugnen efteråt till 250° C.



Så gör man med gamla antika ugnar.



Lycka till

2011-02-14 @ 02:02:21
Postat av: Städgubben

Bara ett tipps ingen komentar.... med tanke på länken

Annulunda film med en del svenska skådisar.

http://www.tankaner.com/show.php?torrent_id=3082



Ps.vitaminvattnet var med på Plus hörde vi,färgat sockervatten?

2011-02-14 @ 02:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback