RSS 2.0

Massor att fota!

Började dagen med att fota som vi ofta gör. Det e lika bra eftersom fotograferna är på jobbet men modellen sminkas o då e de ju lika bra att vi hoppar in o använder den tiden så effektivt som möjligt.



Fick dock hoppa in i slutet av dagen igen. Det hade kommit en hel hög med skor som skulle fotas innan dagens slut. Ska dock fortsätta imorrn, hann inte riktigt med allt men de finns ju jeans o fota imorrn med. Klockan 08,00 e de som gäller :D Måste sova snart så man är pigg. Är så trött hela tiden men de vet ni ju redan eftersom det e de enda jag tjatar om. But u know why så ja tänker inte förklara mig..

Anki var på jobbet idag oxå. Tråkigt nog hann jag inte tjöta så mkt med henne eftersom jag var ute i foto men de finns ju en dag imorrn oxå :)

Anne filmade lite när jag gick på catwalken idag oxå.. film nedan :P Skrivs imorrn//J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback