RSS 2.0

I hate that movie!

Igår såg jag två filmer som jag kände igen mig i, som jag skrev igår. En av dom var ju "role models" och den andra var "the break up". Aldrig gillat den filmen riktigt eftersom man blir arg när man ser den, blev lika arg förr som nu när den var slut. Varför jag blev det innan vet jag inte men nu vet jag ju varför jag blir det. Det är ju som jag och Daniel. Vill inte tjata om det så mkt eftersom jag fortf mår dåligt av det. Men det är typ så vi haft det, och dom gör slut för att dom ska uppskatta varandra mer men allt blir så himla fel. E de därför jag och han gjort slut? Jag vet ju inte ens själv.



Alla har nog sett den...? if not.. se den.

Igår sa Daniel.. "förneka inte dina känslor" och det gör jag inte heller. I love him to death, men det finns faktiskt två andra känslor som jag oxå känner, ilska och sorg. Ilska och sorg för att vi är så olika, för att han inte gjort saker med mig, för att vi försökt ändra på varandra, för att han vill ha en andra chans o ändra på sig men då är han inte den han är. Precis som i filmen, "that's who you are" och i slutet är det helt slut mellan dom eftersom han alltid gör saker han gillar, för hans egen skull och inte uppskattar nåt. :( hatar filmen för att det e så det är. Vill inte erkänna det men ibland måste man. Jag e fortf förvirrad.. vet inte vad jag vill längre.. mår ganska dåligt.

jaja, that's life tråkigt nog. Allt löser sig med tiden hoppas jag. Later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback