RSS 2.0

I'm A Slave 4 U!

GOD DAMN säg jag bara! Vem ville inte se ut så här när henne video kom ut!? Jag vet att jag ville iaf! 15 år skulle vi fylla när videon kom (2001), då var man ju inte tränad o så, hade inte börjat träna än, började träna ett år efter det.

Kom in på en sida igår med en bild på Brittan, superfit! Kom o tänka på I'm A slave videon, grymmaste kroppen som fanns vid den tiden! Det är så synd att det gick utför för henne sen. Att hon inte tar tag i allt o ser till att hon ser ut så igen!?

Hennes kropp ville man ha då, den kroppen vill man ha nu me! and i will fix it ;D you'll see" time for some serious work.
 
Kolla på videon så fattar ni vad jag menar! hothothot! Den gör ju så att man verkligen vill sattsa på sin träning ännu mer!



Klicka på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback