RSS 2.0

Mat & Träning 11.01.07

Ni vet det här med mat och träning handlar inte BARA om dom dagarna vi varit på gymmet..lr det tror vi faktitkst att ni har fattat :) så tröga läsare har vi nog inte *hoppas*. Som ni säkert har fattat så har vi varit i backen hela dagen..lr 4 timmar iaf, det är dagens träning. Kan ju säga att vi LÄR ha träningsvärk efter det. Att åka bräda tränar varje muskel från midjan neråt...vilket kanske inte är så konstigt :) hehe

Känner att man har brännt 1000 kalorier mer än vad man har stoppat i sig iaf, men kan ju faktiskt inte säga att vi varit så nyttiga idag, för det kommer vi nog inte vara när vi är här i helgen. Men det är också en bra sak som jag tycker att vi ska skriva ut i bloggen, för ibland tror folk att vi verkligen är nyttigare än vad vi egentligen är. Visst om vi är det på vardagar, MEN när vi åker iväg är det svårt..lr inte svårt att hålla det nyttiga men det blir lite roligare om man "släpper till" lite :) det tar man igen sen när man är hemma ändå..för nu är det semester ;P

Visst kan man vara nyttig på semestern me om man har problem med vikten, då är det ju bra att begränsa sig LITE men man måste njuta :)

Så idag har vi ätit..
Frukost vid 10: Smoothie, som innehöll: banan, ägg, honung, blåbär, havregryn och mjölk.
"Mellanmål" vid 4: En liten supremejunior burgare från max.



Afterskidricka mellan 16,30-18: 
4 glas öl typ..(rätt stora)
Kvällsmat vid 20,00: Tacos & rosévin.
Kvällskancks: Naturgodis..och nåt glas med någon trevligt till...

Och det här med att jag(anne) inte ska dricka mer är ju en såndär lite whatever grej, skrev ju att när det finns anledning till det så kommer jag dricka, och denna helgen finns det. MEEEEEN glöm inte att jag säger att det är med väldig måtta, var nästan nykter i onsdags..lr jag var fan nykter i onsdags! Kommer ju INTE supa mig full ikväll heller, det är inte min grej längre..i promise, det är as gött att jag nu minns ALLT jag gör på kvällarna :) ingen ångest och inga luckor. Nu är det jag som berättar vad som hände istället för att få höra vad som hände.

Later babes!//A

Kommentarer
Postat av: Jays

JAG HAR ÄTIT PANNKAKA!!!

2011-01-07 @ 22:07:04
Postat av: anne & jenni

gooott :P

2011-01-11 @ 22:14:16
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback