RSS 2.0

Tröga mej!

13 veckor var det ja, mitt hår var förvånansvärt följsamt och bra igår :) vet inte vad jag gjorde som var annorlunda mot annars? Anyway..måste ju bara skriva hur trög jag var igår. Det var en lite "stressig" kväll efter träningen eftersom man tränade klart vid 20:40. Passet var lite försenat. Så vi hann inte duscha och sånt på gymmet som vi brukar göra. Måndagar är även en av 2 dagar vi tvättar håret. Så igår fick man ju göra det hemma och det blev VÄLDIGT sent. Så idag är man lite seg faktiskt.

Men det tröga var att jag lika väl kunde ha skippat den tvätten och tvättat det idag istället eftersom mitt kära hår ska tas ut idag! :| Kunde ju gått med mössa idag igen, inget farligt med det :) Kommer ju ha lite rester från keratinvaxet kvar i huvvet, fast ska försöka få bort det mesta iaf, gick ju bra sist. För jag tänker INTE tvätta håret idag igen. Det ska göra när jag klipper mig på fredag.



Yeye, så kan det gå ibland när man är lite trött, hehe
Lägger väl in en bild senare på eftermiddagen/kvällen när mitt kära hår is gone..

Later!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback