RSS 2.0

Lite dåligt av mig..

Jag bloggade inte så mycket i helgen heller ser jag :P Jag orkade seriöst inte, var inte hemma så mycket heller så då blir det lätt så. Jag chillade mest, kollade lite trav och sedan åt god mat i lördags :) igår vet ni ju redan vad jag hade för mig.



Gillar inte alls hästar som många andra tjejer gör.. aldrig intresserat mig riktigt och förstår inte vad det är som är så skoj MEN det gick för den här gången eftersom det är en kompis häst som skulle tävla ;) Här har ni henne "Lo Alegretto" som hon heter!



Gör dom mest konstiga sakerna nu för tiden, eller konstiga o kontiga. Saker jag inte gjort innan eller brukar göra. Som tex. att gå på trav. Det är dock kul o göra saker som man inte brukar göra. Omväxling förnöjer :) Hästen vann tyvärr inte, började gallopera när den låg 2:a men det kommer fler tävlingar!



Avslutade lördagskvällen med en go sushi.. blir en del sushi nu för tiden och det är jag glad över, så himla gott. Eest är ju så bra på det! Sedan åt vi lite glass och kollade film.. Somnade i soffan, var så himla utmattad av nån konstig anledning.. aja, det var min lugna lördag iaf. skönt ;) //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback