RSS 2.0

Sköna sega dagar...

Igår var en sån där vanligt seg go söndag. Låg i sängen till typ, hmm vad kan det ha varit.. till 3 kanske. Skönt och bara vara o inte göra ett skit en skön söndag :) Skulle gått på yoga 10,30 men det gick ju sådär bra, plus att klockan ställdes fram så fick vi sova ännu mindre så de blev inget me de, men nästa söndag så ska ja ta mig dit :P hehe

Jag sov typ bort hela dagen. Var inte ens hemma igår alls, tack till Anne som vanligt fixar o donar hemma när jag slappar :P Låg och chilla i soffan när jag gått upp.. försökte läsa Jonas Coltings bok "jag vill ju bara se bra ut naken kokboken" med massa bra tips och bra läsning om mat osv. Får ta mig i kragen och läsa klart nån dag. Kunde itne hålla ögonen öppna så jag somnade igen hehe :D vaknade efter 6 nån gång för att vi skulle gå o handla mat för kvällen och storhandla åt Carls syster.



Tacosöndag! Blev tacos två dagar i rad för mej men det gör absolut ingenting eftersom det är så himla gott och enkelt :D hehe vi la till lite andra ingredienser som granatäpple, annanas och mango och sedan altl de vanliga då :)

Gjorde inte så mkt mer än att äta igår :P o sova som sagt. En skön söndag. Vaknade ganska utvilad idag trots att vi bara sov typ 6 h men tog igen lite sömn igår så jag klarar mig under dagen! Later//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback