RSS 2.0

En bra kväll!

En riktigt bra kväll måste jag säga. Har inte gjort nåt speciellt men det e inte ofta jag bara gå ner till stan och sitter på ett fik med vänner, men idag gjorde jag det. Falk ville fika och självklart joina jag. Tränade ett hårt gympass som ni redan läst och sedan blev det fika på Café Viskan, enda fikastället som har öpper till längre än 20,00.



Himla go fika faktiskt.. grönt te och en baguette med fetaost rödlök och tomat. Satt på uteserveringen, lite kallt men vi hade filtar att värma oss under :D Satt där från ca 20 - 21,30



Tindra och Tia fick sina sprutor idag oxå. Det behövs nu när dom såringer ute hos mamma och har en liten semester, där kommer dom trivas bra :D Saknat dom sjukt mkt så de va skönt o få träffa våra små älsklingar <3



Allt gick bra, tindra fräste lite när hon fick sprutan och sedan sprang hon runt och var nyfiken på allt medans Tia gömde sig i buren, låg helt still och rörde sig inte ur flecken, var tom tvungen att lyfta in henne i buren eftersom hon vägra röra sig, inte en enda tass, utan hon bara låg ner :) söt och lugn iaf!

Dags att sova, nu väntar min extra mysiga säng ;) //J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback