RSS 2.0

Hairless, careless!

Nu var det ett tag sen vi skrev nåt om våran lilla IPL..eller använde den me för den delen. Men igårkväll körde jag en omgång på benen igen. Märkte på jobbet igår hur sjukt hårig jag var, har väl inte orkat bry mig över helgen :P haha. Såg även hur otroligt fläckig jag var, då menar jag hårlös på vissa ställen och hårig på andra.



Såg ju rätt toligt ut måste jag säga..som ni kan se på bilden så finns det stora partier utan hår.  Varför kan inte hela benen vara hårfria fööör? hehe

Det är lite jobbigt att det tar sån tid att blir hårlös! kommer ju inte hinna bli fri från det till sommaren som man ville.. men aja, lite mindre hår har man ju allt fått, hehe.



För att bli hårfri använder vi såklart detta. IPL:en, Rakhyveln (innan IPL och mellan behandlingarna såklart). Epilatorn, den använder jag nu bara på låren. Ikväll är det dags för pina, hann inte göra det igår..tar ju sin lilla tid det me!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback