RSS 2.0

Om vi fick välja!

Våra helger är alltid fyllda med massa gottit att äta, det är ju ingen som kan ha missat det!? lr? :P hehe

Vi älskar ju naturgodis och "vanligt" godis, men ändå väljer man typ bara att plocka nån sort, det gör man iofs när man inte vill ha mkt godis och bara måste ha sin lilla tillfredsställelse av nåt. Annars finns det ju en massa gottit av båda sorterna.

MEN hade vi fått välja 2 godisar som fick stanna om resten av all världens godis hade förvunnit så hade vi valt att behålla dessa! Frågade Tess det igår me..hehe



"Jordnötstoppar i choklad" (naturgodis) & "Hallonlakritsdöskalle" (vanligt godis)

Kom på det igår, att dom ger mig den tillfredsställelsen jag/vi behöver av ALLT. Behöver verkligen inte äta annat när jag fått i sig några sånna :P haha

Jenni tycker likadant, vi har ju inte helt samma smak när det gäller godis som vi skrivit innan för jag bara HATAR nougat (geisha) medans Jenni älskar det. ;P lite olika där!

Vad hade ni valt för godis om ni fick välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback