RSS 2.0

Jag hittade!



Fasen vad glad jag blev nu. Jag hittade en sida där dom sålde i svenska/europeiska färger på ebay. Så de fanns 3 av våran "73 dune" kvar så Anne klicka hem alla te för säkerhets skull. Gick in på maybellines sida och kikade lite oxå och jag hittade två toner som kanske passar enligt deras färgkarta om man köper efter deras färger som ni kan se här. Nu vet vi typ vad vi kan köpa för ton i de amerikanska färger på ebay oxå. Antingen "sandy beige, medium 1" eller "honey beige, medium 4". Vet inte riktigt vilken som skulle passa bäst men de ser ut att vara en neutral färg som inte drar för mkt åt det röda eller gula hållet. Klickade alltså hem tre av våran favvo-foundation ;) GLAAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback