RSS 2.0

Kommande vecka..

Jaha, ÄNNU en helg....vecka flög förbi! Trevlig var den, både veckan och helgen så man kan ju inte klaga iaf. Helgen gick lite snabbare än vanligt känns det som? Det brukar kännas så dom helgerna vi är hos farsan, men nu har vi ju inte varit där på några helger så denna helgen gick ju extra fort, hehe det är bara för att man alltid har en del o göra på lördagar när man väl har kommit hem. Men men :)

Är rätt glad att den kommande veckan nu snart är här. Har en del grejer inplanerade som man sett fram emot ett tag. Får hoppas att veckan blir precis så bra som man hoppats!



Idag blev det en chillsöndag as usual..vad ska man annars göra en söndag lixom? Som jag skrev innan så blev det god mat och sånt..sjävklart blev det filmtittande me :) Jenni var inte världens piggaste tidigare innan maten :P



Ikväll blev det den här filmen..vet inte vad jag ska skriva om den, är lite förvirrad. Fattade inte riktigt den? Kanske är jag trög eller så var den rätt krånglig bara :P hehe aja.

NU ska jag kolla på PAN AM, trodde jag hade ett avsnitt kvar att kolla på, men det hade jag redan sett så jag fick tanka ner ett nytt o nu är den klar så nu säger jag godnatt till alla er!

Hoppas ni hade en finfin helg! Nattu//A

Kommentarer
Postat av: johanna

vart hämtar ni era filmer? försökte hitta denna både på piratebay och några andra med svensk text men utan resultat

2011-11-06 @ 23:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback