RSS 2.0

LAMO!

Helgen är REDAN slut igen!..dock gick den inte lika fort som den brukar för mig..för jag trodde typ att det var torsdag i fredags o igår kändes det som söndag, hehe så det var väl lite skönare..men det är ju BARA för att jag legat still..eh, hemma HELA helgen. Inte för att det inte varit skönt men ändå. En riktigt lugn och ja faktsikt väldigt ENSAM helg också. Men just nu vill jag inte ha folk runt omkring mig ändå. Känns inte riktigt bekvämt eller hur jag nu ska uttrycka mig. Självklart så är Jenni runt mig all the time..nästan iaf :) det är helt OK såklart. Henne vill jag ha nära!

Anyway, en ny vecka börjar strax..och vad ska jag då göra? Jo, jag ska bara va ett lamo som ligger i soffan och inte gör nånting vettigt alls. HATAR det, hatar att bara ligga ner och inte göra nåt...men jag MÅSTE. Kommer nog få panik nu under veckan, kommer försöka hitta på saker och göra här hemma, men egentligen ska jag bara vila för att få ner svullnaden. Ska egentligen inte sntränga mig så att alla kärl i kroppen ska få slappna av och dra ihop sig. Men det kommer inte bli lätt. You know me right?

Söndagen bjöd på en hel del soffliggande aktivitet..ända sen man vaknade typ. Gick upp rätt sent idag. Film blev det ikväll också.



Helt OK faktiskt..men jag förstog faktsikt inte varför den sluta som den gjorde? Detta ska väl vara "förklaringen" till dom andra filmerna? ni vet "början" till allt. yeye..

Nu ska jag väl bara kika klart lite saker på nätet och sen tänkte jag ta mig en dos av PAN AM me :)

Hoppas ni hade en finfin helg så skrivs vi imorrn igen! Så får vi se vad som hittas på..
Natti//A

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag är lite nyfiken på hur en arbetsdag på Nelly kan se ut ? det hade varit superkul om ni hade velat fota och berätta lite vad ni gör om dagarna

2011-11-14 @ 11:43:21
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback