RSS 2.0

Mat & Träning 11.11.22

Ni kan kalla mig morgonpigg. Eller inte :P Det var första gången jag var på gymmet så tidigt på morgonen faktiskt. Som ni såg gick jag upp kl 06,00. Var på gymmet och började gymma nångång 06,50, kollade inte så noga. Jag tränade mitt pass effektivt och var klar ca 07,35. svettigt och gött ;)



Dagens träning:

Stående rodd på ställning
Längrygg med stång
Sittande rodd på maskin
Biceps/triceps
Axlar, dra uppåt med stång
Axlar med hantlar åt sidorna
Chins på ställning
Mage på maskin
Stretch

Dagens matintag:
Frukost: yoghurt med linfrön och multivitamin
Efter träning: prteinshake
Mellanmål1: två plommon och grönt te
Lunch: spenatsoppa med kokt ägg
mellanmål2: två äggmackor och grönt te
Kvällsmål: ett litet glas blandade nötter och grönt te

Thats all, gonatt!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback