RSS 2.0

Mat & Träning 11.10.120



Det är klart att mna har mer energi mitt på dagen än senare...då är det nog en riktigt bra idé att faktsikt gå på några lunchpass..nångång iaf :) Det gjorde vi idag, det avr Jennis andra lunchppass och mitt första denna veckan. Mitt första på ah, på nåt år iaf.

Ja, mkt energi hade man..det var hårt och tugnt. Idag tog dom bort båda armlåtarna :D haha göööt! För då fick vi köra utfall, la på mer på den övningen. Resten var väl tyyp som det brukar, la på på rygg me.

Riktigt gött var det uaf, har ni itne gått på nåt lunchpass så gör det, ni kommer känna skillnad, och köra skiten ur er..som sagt, man har mkt enrgi vi den tiden! Då får man väl snabbare resultat me :)

Eftersom det blev ett lunchpass så ändras ju tiderna för lunch och allt annat me.
Frukost 07.40: Havregrynsgröt med linfrön och sylt. Proteinshake.
Lunch 11.00: Räkpaj. Och 2 skopor jack3d..pirripirr :P
Efter träning 12.50: Proteinshake.
Mellanmål15.50: Delade på en liten keso med smak av Päron, äpple & vanilj. Grönt te.
Mellanmål 17.40: Jenni tog lite nötter. Jag tog ett litet gottisglas med youghurt, nötter, russin & honung.

Nu blir det strax kvällsmat i form av 2 frökusar med stekt ägg.
Sen blir det kanske annat smått och gott :P

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback