RSS 2.0

Mat & Träning 11.10.13

Känner mig som en gammal tant idag..lr vafan, äldre tanter behöver ju inte vara så stela som jag e nu :P hehe det ska iaf inte jag vara när jag blir äldre, förhoppningsvis. Lr det ska jag se till att jag inte är iaf.

Har som ni kanske fattar lite träningsvärk här och där, men det var ju det vi sa..imorrn lär den vara värre men då kommer vi nog träna bort en del också.

Har väldigt ont i ländryggen, maskinen gjorde verkligen sitt igår. Sen har jag iaf väldigt ont på nedre delen av rumpan..

Idag har vi bara fått motion i form av cykelturer fram o tillbaka till jobbet och maxi, sen en lunchpromenad också..annars har det varit chill. Har varit gött att cykla idag för jag har en jäkla knöl som gör sjukt ont under mittentån på vänster fot, kan knappt gå normalt. Ska till vårdcentralen imorrn och kolla upp det. Hoppas bara det inte blir värre än vad det är för då vettefan om jag kan träna. och imorrn VILL  jag verkligen avsluta veckan hårt :D

Idag började Jenni morgonen med pepsi max..alla har väl förstått varför :P



Frukost 07.40: Vaniljyoughurt med linfröm, solrosfrön och frysta blåbär.
Mellanmål 10.40: Grönt te och apelsin.
Lunch 12.40: Spagetti och köttfärssås!, det är en trevlig vardagsrätt som vi inte äter så ofta :)
Mellanmål 17.00: 2 frökusar med stekt ägg, grönt te.
Kvällsmål 21.45: Grönt te och ett litet glas nötter.

Nothing else..
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback