RSS 2.0

En liten diss!

Men neeeej :( Vad är det här?? Vi som var såå nöjda med våra köp..den var ju helt perfekt faktsikt, Superskön och till och med snygg på våra armar :P hehe men var händer när vi har sprungit en stund och sen tränat hårt ett tag. Jenni tar ut mobilen ur fickan och ser att mobilen typ är genomblöt på baksidan. VA!?



Den ska ju hålla mobilen eller vad maa nu har i den helt torr, den ska andas och sånt. Hade vi fortsatt använda den hela gympasset hade väl mobilen fått fuktskador! Den har ju mikrofon och kamera på baksidan som kan bli förstört om det blir fuktigt. FAN VAD TRÅKIIIGT! Vad ska vi ha nu då?? Måste ju reklamera den nu...

Vart finns det likadana men sånna som INTE gör mobilen blöt. Åh, hehe viken besvikelse den blev, riktigt tråkigt :(

Nån som kanske vet vart det finns sånna? gillar ju inte dom med kardborre som sagt men kanske blir tvungna att köpa sån om man inte hittar nåt annat.

Aja, nu har jag gråtit färdigt över den..eller egentligen inte, hehe men jag orkar inte gråta över den mer. För nu ska jag ladda inför en antagligen fullspäckad torsdag.

SNART är det fredag igen!
Natti//A

Kommentarer
Postat av: Zandra

Går det att lämna tillbaka den om man använt den? Hur går man tillväga isåfall? Jag kan ingenting om såntdär, men ni som jobbar på ett sådant företag kanske har lite mer koll:)

2011-09-15 @ 13:14:36
URL: http://zandrasnyadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback