RSS 2.0

En vecka!

Jag älskar att vara brun och ha ljust hår. Vilket jag blev och fick i cypern. Kom ju hem för en vecka sedan och det var sjukt snyggt. men.. nu till det tråkiga. En vecka fick jag behålla allt detta. Jag ser ut so men kossa på armarna och ömsar skinn som en orm, kan dra stora bitar. Jätte skoj när jag endå använde spf30 varje dag! GRRR! Det e så himla tråkigt. jag vill vara så brun och så blond hela året, synd att det inte stannar för evigt. Men de får bli en utlandsresa till i vinter ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

va förvånad ja blev när ja läste inlägget, va nämligen också i cypern för en vecka sen och börja också flagna idag haha!

vart i cypern va du ? :D

2011-09-05 @ 20:51:09
URL: http://misskalaspuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback