RSS 2.0

Fått saker gjorda..

Idag har det varit en bra dag när det gäller det mesta. Fortf väldigt jobbigt med förkyldningen, ont i huvvet och trött. Lite svårt att andas emellanåt och vill inte knarka nässpray eftersom de inte är bra så de är jag helst utan, men i nödlägen måste jag. Får väl se vad de blir av min tänka träning imorrn. kanske inte så smart.



Jobbat hela dagen eftersom det är ett annat jobb att göra fransar, det kräver ju en hel del konsentration. Så nu är jag trött men fick äntligen en dos av true blood. längtat sen igår ;)



Medan jag gjorde fransar har anne hjälpt våran styvfar med att få lite annat gjort. Som fått vänta ganska länge nu. Hon har varvar med att lära sig lite mer om förlängning för hon kommer ju göra mina fransar så småning om.

Styvfar satte upp hyllan ovanför tv:n och lampan som le4gat i skåpet i 1,5 år nu nästan, hehe shit vad det tog tid o få upp den :P men nu e allt på pkats igen o vi är supernöjda!

Dags att sova, trött tröttare jenni. gonatt!//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback