RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.02

Då får vi väl se om vi kan få MER träningsvärk tills imorrn..lagom till en lördag o allt :P Kanske inte kan gå? Ne så farligt är det inte, iaf inte för mig(anne). Jenni har däremot en väldig träningsvärk i benen, men den är från i måndags..från pumpen. Sen från i onsdags me, från benpasset.

Idag körde vi hårt igen på gymmet, ben. Anki var också med och körde vårat pass idag, hon var väldigt duktig! NU JÄKLAR ;)

Det blev övningar som liggande benpress, baksida lår och vader på maskin, knäböj med stång och sen dom där ryskautfallen tror jag dom hette :P



fyfan vad jobbigt det var, men man känner verkligen att dom tar där dom ska, rumpan med andra ord :D GOGOGO!

Får som sagt se o man kan gå imorrn, det var första gången jag körde dom..Jenni har gjort den övningen en gång innan med millan på gymmet.

Jag gör ju vad jag kan för att få i mig mer kcal nu i alla mål typ..eller inte alla mål men mer under dagen. MEN endast nyttiga kcal! Så idag har det sett ut såhär för mig.
Frukost: Havregrynsgröt med linfrön och sylt.
Mellanmål: grönt te och nötter.
Lunch: Abbas tonfisk i sås och nudlar och en proteishake till.
Mellanmål/innan träning: proteinshake, skulle ätit mer men slutade så tidigt så man var int så  hungrig för man hade precis  typ ätit.
Efter träning: proteinshake och äggröra.
Kvällsgottis: Jordnötstoppar och youghurtjordgubbar.

Allt detta har typ nu blivit omkring 2700kcal...de ni, ungefär 2 dagars intag. Yeye, göda sig lite inför morgondagens gympass :P

Jenni har käkat lite annorlunda, det gör vi nu för att vi har olika mål med träningen typ.
Frukost: 2 kokta ägg mosade med smör.
Mellanmål: te och en proteinshake.
Lunch: samma.
Mellanmål: En proteinshake.
Kvällsmat: Tapas..vet inte riktigt vad det består av men aja..Hennes intag hamnar väl runt samma som mitt idag.

Later babes!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback