RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.11

okej..här kommer inlägget om min lilla "viktökningsplan"..fast jag har ju inte fått svar på mina frågor jag skickat iväg så jag har ju egentligen inte lagt upp en plan, men aja..har har ju mina egna små uttänk iaf.

Att det faktiskt kan va svårt för en smal person att gå upp i vikt på ett hälsosamt sätt. Vistt vem som helst kan nog gå upp i vikt om man bara vräker i sig pizza, godis, ja..allt det där, MEN vem vill skada sitt inre på det sättet för att kanske bara gå upp nåt kilo,  och vem sjutton vill gå upp i fett!? INTE jag iaf!

Att äta sånt onyttugt för mig för att öka i vikt är inget att tänka på, även om det nu känns gött att KUNNA göra det ;P hehe. Men ne, för jag mår faktiskt inte bra av att äta godis och mkt mat med mkt kolhydrater, min mage säger ifrån då. Dagen efter jag ätit mkt av det goda mår min mage ungefär likadant som när man har druckit en massa alkohol kvällen innan..aa, ni fattar nog hur de mår när jag skriver så? :P inget jag behöver gå in vidare på.

Så mitt enda alternatv är ju såklart att köra på nåt som får muskerna att öka i form av nyttig proteinrikmat, träning och lite tillskott? Har Skickat iväg en fråga om bra muskleuppbyggande tillskott till gymgrossisten. Får se vad dom kan rekommendera till lilla mig, har sagt att jag inte vill ha nåt som gör mig pluffsig eller att ja inte vill få nåt annat är välformade men större muskler för att jag vill öka i muskelmassa och gå upp lite i vikt.



En vän och kollega har rekommenderat det här..Han har själv använt det ett tag nu och tycker att det är kanonbra. Det verkar ju bra om man läser om det. Klicka på bilden om ni vill veta mer om produkten.

Aja. Ska invänta svar från gymgrossisten iaf så får vi se vad som händer..fööör just nu, eller vettefan vad vikten ligger på efter helgens frosseri. Men i torsdags efter hård träning o sånt så låg den på 49.5kg. Har ändå tränat stenhårt i 2 veckor med bra mål före och efter, sen att jag hållt koll på att få i mig mer kcal per dag än innan..

Idag har jag iaf ätit
Frukost: 2 kokta ägg..mosade, te. Jenni: 3 kokta ägg.
"Lunch": Risgrynsgröt, fyfan vad gott! Jenni fick thaimat på utbildningen.
Mellanmål: ööh, okej det har bara blivit lite godis medans jag va som testperson. Det som blev över från gårdagens kvällsgottis.

Sen har man ju inte varit hungrig efter det..faaast, nu är jag sugen på ett glas oboy, mjölk gör gott innan läggdags ;P

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback