RSS 2.0

Ilska!



Hatar när någon eller något förvärrar min situation på nåt sätt. Små eller stora saker spelar ingen roll eftersom det mest störande är att någon som ska hjälpa till förvärrar och ger felaktiga uppgifter. Vill inte skriva ut hela historien men ilsken är jag iaf. det handlar givetvis om min telefon, surprise lixom!! Aja, jag tycker iaf att folk alltid ska ge korrekt information så att saker inte blir värre, vet man inte så ta reda på det. det gäller i alla lägen och jobb. Kan du inte det du gör så borde du kanske inte jobba med det? Det är ju nåt o tänka på, man söker hjälp inte mer probs. Jag är nog dömd till evig otur när det gäller mina telefoner. Och en sak till, är folk osynliga nu för tiden eller, respectera dina medmänniskor förhelvete. Tack för mig. Skidagen from hell //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback