RSS 2.0

Jobbigt men skönt..



Finns två st saker som är lite jobbiga för mig just nu. Men det är en jävla skön känsla samtidigt. Det första är träningsvärk, ni håller säkert med om att det är jobbigt men samtidigt så jävla skönt ;) dom flesta gör det iaf. Och det andra måste vara att sakna någon, vilket jag gör lite nu faktiskt. Känslan är skön men att inte kunna träffas när man vill är väl lite sådär.. men vi ses nog ganska snart ändå så jag håller ut :) nog om de jobbiga men sköna.

Två andra saker som ger en skön känsla är att tvätten är gjord för veckan, även en franskund, så nu har jag bara en kvar. Och jag pekar självklart inte f-u till nån av er. Ville visa ringen och den råkade sitta på just de fingret. Vi hade på oss en varsinn igår. Riktigt nice ändå, så slipper alla säga fel tänker vi :P

Dags att sova. sov gott allihopa!//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback