RSS 2.0

Köper det på nätet!

Men allvarligt, kommer alltid köpa mina produkter från ebay..man sparar sååå mkt pengar när man ska köpa lite dyrare produkter.

Det är dags för oss att fylla på ansiktsvården...tvål, vatten och kräm måste köpas denna gången. Allt på samma gång, hehe och det kostar ju en del på Kicks, så jag kollade på Ebay och därifrån kommer jag köpa ALLT! Allt jag kommer köpa kostar typ 660:- och EN kräm kostar ju faktsikt 495:- här i Sverige. Så tänkt vad mkt pengar man sparar!?



Nu måste jag bara vänta på att jag kan koppla mitt kort till kontot..man måste använda paypal till detta. jobbigt att det blev lite meck men vadå? hehe nån dag till kan jag vänta :) värt pengarna som sagt..man får ju inte vara OSMART när det gäller sånt!

i like ebay ;)
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback