RSS 2.0

Nu är den skyddad!



FAN att jag ska vara så dum och använda en sprillans ny telefon INNAN vi köpt skydd. Vi köper alltid skydd innan vi köper telefonen men den här gången blev det inte så och jag kan till 100% säga att jag lärt mig en läxa den hårda vägen. Beställde hem silikonskal från skal-man.se som vi även gjorde sist. Billigt och väldigt snabb leverand, beställde dom i fredags o dom låg i lådan idag..



Annes telefon blev jätte fin med det nya skyddet i vitt och hon köpte även ett skärmskydd. Det är ett måste så man inte repar den med nyklar osv som jag råkade göra med min xperia arc första kvällen typ. irriterande så de gör vi inte om igen.



Nu längtar jag tills jag får tillbaka min älskade nexus så att får slänga på alla skydd och sedan fortsätta leva ett normalt liv med en välfungerande telefon ;P //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback