RSS 2.0

Vi fryser ihjäl!

Det är kallt ute OCH inne. Vi fryser typ ihjäl. Inte nog med det så fick vi springa ut för att bradlarmet gick. Dagen har med andra ord varit väldigt kall och jobbig. Jag har värre nackspärr av att ha spännt mig av kyla idag än igår och får jag mer ont imorrn så går jag nog hem, det e inte så roligt att få ont bara man andas :/ men vi får se som sagt.



En frusen o bitter Jenni på bild kan jag lova. Men vi fick som tur är inte vänta för länge.



Action @ work som alla säger. Nu e de iaf dags att ta sig ut i kylan IGEN o vandra hemmåt. Tack gode gud att vi har varma tofflor och mysisar att dra på oss ;D vi skrivs senare//J

Kommentarer
Postat av: Anki

Gumman!

Jag har ju en värmekudde i en låda på jobbet!!

2012-02-07 @ 19:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback